Jak cukierek wyparł długopis z reklamy

Napisany przez dnia Maj 4, 2017 w Informacje | 0 komentarzy

Do lamusa odeszły długopisy z reklamą firmy, jako najchętniej wykorzystywana forma promocji. Firmy coraz częściej poszukują tanich rozwiązań, które pozwoliłby jednocześnie przeniknąć do świadomości odbiorcy. Spacerując alejkami na których promują się wystawcy można dostrzec, że coraz częściej przedsiębiorcy sięgają po słodycze.


Co stanowi o wyższości słodyczy reklamowych względem innych nośników informacji? Po pierwsze, koszta. Cukierki z nadrukiem pod tym względem plasują się znacznie korzystniej aniżeli produkcja ołówków, notesów czy pendrivów. Końcowy koszt zależy oczywiście od gatunku cukierków, wyboru opakowania czy wreszcie firmy drukarskiej.

Drugim argumentem na rzecz słodyczy, jest odejście od tendencji zgodnie z którą, aby logo firmy było zauważane przez odbiorcę, przedmiot powinien być pragmatyczny. Po chwili zastanowienia, ile procent czytelników byłoby w stanie wskazać firmę, która była umieszczona na długopisie którym zapisywali listę zakupów? Cukierki reklamowe w jakikolwiek sposób nie byłoby przedstawiane, użyteczne nie są. Nie są także zdrowe, ponieważ zwyczajnie nie muszą. Wśród badanych, mających wskazać uczucia towarzyszące jedzeniu słodyczy, większość wskazuje poczucie szczęścia i radości. Jeżeli przy tej okazji przywołać eksperyment Pawłowa udowadniający, że możliwym jest wpojenie konkretnych skojarzeń z daną sytuacją…Przywołany naukowy eksperyment dowodzi w jaki sposób możliwe jest wywołanie w umyśle potencjalnego klienta skojarzenie uczucia szczęścia, z reklamą firmy umieszczonej na papierku. Reakcja zachodzi poprzez tak zwane wzmocnienie pozytywne.

Powróćmy do Targów na których prezentują się wystawcy. Każdy z nich stara się aby zatrzymać jak najdłużej przechadzających się obserwatorów przy swoim stanowisku. Wyłożone na stoliku cukierki reklamowe z pewnością pozwolą na utrzymanie klienta nieco dłużej. Co więcej, podczas konsumpcji wystawca ma doskonałą okazję do zaprezentowania własnej oferty, licząc na przychylny odbiór któremu sprzyja produkcja endorfin. Inną właściwością słodyczy jest fakt, iż bez wątpienia uzależniają. Jest to o tyle istotne, że istnieje duża doza prawdopodobieństwa, że osoba która skosztowała raz cukierki z nadrukiem, wróci zapewne po niego ponownie.

Podnoszony jest argument dotyczący krótkiej trwałości papierka na którym umieszczona jest reklama. Warto jednak po raz kolejny odnieść się do praktyki życia codziennego. Ile razy po skonsumowaniu cukierka, papierek wędrował do torby, kieszeni kurtki czy spodnie? Podsumowując inwestycja w słodycze reklamowe na pewno nie będzie pieniędzmi wyrzuconymi do śmieci.

Zobacz: Cukierki z nadrukiem | https://sklep-krowki.com/

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)