Dieta, czyli słowo cud

Napisany przez dnia Sie 17, 2016 w Informacje | 0 komentarzy

Masz w planach zrzucić zbędne kilogramy, ale nie wiesz od czego zacząć? Próbujesz znaleźć motywację, ale z czasem wszystkie uciekają. Lato mija, przychodzi zima, a Ty ze wstydem kryjesz swoją figurę pod grubym swetrem. Czas z tym zerwać. Nie czekaj do ostatniej chwili, gdyż każdy moment na zastosowanie diety jest dobry. Pamiętaj jednak, aby nie układać jej samej, warto zwrócić się w tej sprawie do odpowiedniego lekarza.

Sposobów moc na radość życia

wyciąg z karczocha rewelacyjnie wspiera redukcję wagi

Odchudzanie to proces, na który składa się wiele zasad – elementów. Zanim zaczniesz się do nich stosować, warto je przeanalizować. Najważniejszym czynnikiem jest odpowiednia dieta, zanim jednak przejdziemy do omawiania tego zagadnienia, zwróćmy uwagę na reguły, bez których dieta nie znajdzie żadnego zastosowania.

• Silna wola i wiara w siebie – najlepiej, aby znaleźć odpowiednią motywację, postawić cel i dążyć do jego osiągnięcia. Bez przestrzegania reguł i odpowiedniej zachęty, trudno będzie nam uzyskać pożądane efekty.
• Woda naturalna i niegazowa – powinniśmy pić około 2 litrów wody, by utrzymać odpowiednią ilość wody w organizmie.
• Sen – odpowiednia ilość snu (około 8 godzin) sprawia, że hormon odpowiedzialny za wzrost apetytu zachowuje właściwy poziom. Brak snu powoduje, że jesteśmy głodni.
• Ruch – bez ćwiczeń i aktywnego trybu życia trudno o zrzucenie kilogramów. Ruch w każdej postaci jest dobry dla naszego zdrowia. Obecnie mamy szeroki wachlarz możliwości: joga, gry zespołowe, rower, bieg – co, kto lubi, byle by się ruszać.
• Brak alkoholu – alkohol jest wysokokaloryczny i wzmaga nasz apetyt.
• Dieta – nierozerwalnie wiąże się z procesem odchudzania.

Reguły dietetyczne

Warto również zwrócić uwagę na kilka zasad związanych z samym odżywianiem się. Ważne, by wcielić w życie zdrowe nawyki żywieniowe, które w dużym stopniu ułatwią nam utrzymać nasza dietę oraz osiągnąć pożądane rezultaty. Przy tym uzyskamy energię, potrzebną do codziennych aktywności.

• Obfite posiłki do południa – w pierwszej połowie dnia, gdy jesteśmy bardziej aktywni i mamy lepszy metabolizm, szybciej spalamy energię. Warto więc zjeść zdrowie i bogate w odżywcze składniki śniadanie oraz lunch.
• Jedz węglowodany i warzywa do południa, zaś białko i warzywa wieczorem.
W pierwszej części dnia lepiej jeść pieczywo, płatki zbożowe, ziemniak, zaś wieczorem chudy nabiał, ryby czy chude mięso.
• Pij dużo wody – spróbuj ograniczyć kawę i herbatę. Dobrze nawodniony organizm pozwala spalić tłuszcz w sposób bardziej efektywny. Dzienne minimum to 6 – 8 szklanek dziennie. Warto pić wodę około pół godziny przed posiłkiem, aby delikatnie rozciągnąć ścianki żołądka. To jest zaś sygnał dla żołądka, że jesteśmy syci.
• Sałata ważnym składnikiem obiadu i kolacji – warto zaczynać posiłek od miski z sałata. Zawarty w niej błonnik sprawia wrażenie sytości, co sprawi, że zjemy mniej pozostałych składników.
• Ogranicz słodycze – deser jedz po posiłku, unikaj jedzenia słodyczy na pusty żołądek i jako przekąski pomiędzy posiłkami.
• Wspomagaj się naturalnymi suplementami diety, jak wyciąg z karczocha (http://hanoju-sklep.pl/pl/redukcja-wagi/59-wyciag-z-karczocha-500mg-90-kapsulek-wegetarianskich.html).

Od Kwaśniewskiego po Andersona, od Szwecji po Francję.

Trudno znaleźć najlepsza dietę odchudzająca, zwłaszcza, gdy chcesz uniknąć efektu jo – jo. Najlepiej dopasować dietę do swojego organizmu. W tym celu dobrym pomysłem jest wizyta u dietetyka oraz wykonanie odpowiednich badań. Każdy z nas ma inna przemianę materii, inny tryb życia, wiek czy upodobania. Po co stosować dietę kapuściana jeżeli uwielbiasz gotowane na parze warzywa? Oto kilka najbardziej znanych diet:

• dieta kopenhaska,
• dieta szwedzka,
• dieta francuska,
• dieta Atkinsa,
• dieta Kwaśniewkiego,
• dieta Dukana,
• dieta Haya,
• dieta Gersona,
• dieta grupy krwi,
• dieta hollywoodzka,
• dieta jogurtowa,
• dieta kapuściana,
• dieta śródziemnomorska,
• dieta 1000 kalorii,
• dieta wysokoenergetyczna,
• dieta śródziemnomorska.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)